2011. június 2., csütörtök

Tudatában vagyok annak, amit látok

Kedves Olvasóm!
Tarts velem mai is a gyakorlásban! Íme, itt a mai napi feladat!

Ma tudatában vagyok annak, mi az, amit nézek és mi az, amit látok. Vajon jobban érdekel-e egy baleset, amiben valaki az életét veszti, vagy inkább abban gyönyörködöm, ahogy a napsugarak átszűrődnek az ablaküvegen? Vajon mi kelt bennem erősebb érzelmeket: az, ha végignézek egy verekedést, vagy az, ha egy alvó gyermeket figyelek? Vajon a hírekben látható lövödözés és erőszak érdekel, vagy észreveszem azt is, amikor az emberek megfogják egymás kezét és örülnek a találkozásnak? Amikor felismerem, hogy én döntök arról, hová és mire vetem a pillantásomat, azt választom, hogy csak pozitív dolgokra nézek. Amit látok, hatással van az elmémre, és az elmém teremti meg a környező világot. Ma tudatában vagyok annak, amit látok.


3. NAPI FELADAT: Adj pénzt valakinek - ne azért, mert akinek adod, megérdemli. Áldd meg az összeget, amit átadsz. Figyeld meg, mit érzel.


MEGERŐSÍTÉS: A békét látom mindenütt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése