2012. március 25., vasárnap

Értékteremtő meditáció


Az Értékteremtő meditáció szövege:

"Anyagi helyzetem javítására tett kísérleteim rendre sikeresek és eredményesek.
Mert lelkem mélyén tudom, hogy megérdemlem a sikert.
Mindent megteszek annak érdekében, hogy értéket hozzak létre, ez által anyagi helyzetem folyamatosan javul.
Öröm számomra az anyagi gyarapodás és a gazdagság elfogadása.
Szeretem és értékelem magam.
Mindig megkapom azt amit igazán szeretnék és ettől nagyon jól érzem magam.
Vigyázok testemre, lelkemre, szeretem és kényeztetem őket.
Tisztában vagyok képességeimmel, adottságaimmal, mindazzal, ami szép és jó bennem, és becsülöm is őket.
Olyan értékrendet alakítok ki önmagam számára, amely belső világom harmóniáját és rendjét tükrözi.
Olyan dolgokra összpontosítok, amelyek épülésemet és gazdagodásomat szolgálják, bármely értelemben.
Azzal foglalkozom, amit igazán szeretek és amivel a legtöbbet tudok adni másoknak.
Mindig többszörösen annyi pénzem van, mint amit el tudok költeni.
Fantasztikusan kamatozó megtakarításaim időtállóak.
Elegendő időt fordítok pihenésre, mozgásra és mindig odafigyelek, hogy a számomra legmegfelelőbb étkeket fogyasszam.
Mindig észre veszem magam körül az értéket, a bőséget, a jót és a szépséget, és hálát adok érte minden pillanatban.
Mindig elegendő időt és pénzt fordítok a szeretteimre.
Szívesen gyakorlom az adakozás erényét, rendszeresen segítek másokon.
Mindig a valódi értéket keresem az életemben.
Szabadon követem lelkem impulzusait és szélnek eresztem aggodalmaimat.
Jó példát mutatok közvetlen és tágabb környezetemnek is.
Képes vagyok az igazi értékteremtésre.
Felelősséget vállaltok tetteimért, cselekedeteimért, helyzetemért.
Ha szükséges, képes vagyok változásra, változtatásra.
Mindig élvezem azt, amit éppen csinálok.
Megbecsülöm és teljesen elfogadom jelen valóságomat, ahol vagyok, aki vagyok, amit épp most teszek.
Elfogadom azt, amim van és hálás vagyok érte.
Méltányolom az életemben már meglévő jót.
Figyelek az élet gazdagságára.
Elfogadom a jelen pillanatot és megtalálom minden pillanatban azt a tökéletességet, ami minden formánál mélyebb és amit az idő meg nem érinthet.
Egységben vagyok az Univerzummal, ami minden kívánságom teljesíti."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése