2012. január 30., hétfő

Elegendő pénz hoppolással

Kedves Olvasó!


Ismételten szeretnék ötletet adni, hogyan lehet anyagi helyzetünkön javítani. Én tegnap este kipróbáltam, ma pedig megkaptam a kért összeget! Tehát MŰKÖDIK! Tessék kipróbálni! 
Külön nagy szeretettel ajánlom ezt a technikát megismerésre és sikeres alkalmazásra Drága Szerelmemnek!


Tegnap este a  hoppolást használtam. Biztosan hallottál már erről a technikáról. Hawaii őslakosok hitéből származó, a mai európai ember számára is könnyen alkalmazható gyakorlat.
Te is tudod, hogy előző életeink során és neveltetésünknek köszönhetően rengeteg emlék tárolódik el. Ennek a raktárnak TUDATALATTI a neve. Itt kell tisztításokat végeznünk ahhoz, hogy életünkben a megrekedt életterületek meggyógyuljanak. Ehhez nem kell semmilyen meditációs technika, mindössze egy nyugodt szoba, egy fehér gyertya, és egy dal, amit  aminek a linkjét a bejegyzésem végére teszek, hogy számodra is könnyen elérhetővé váljon.
A technika anélkül is működik, ha nem tudsz róla semmit, de gondolom, érdekelni fog, mit miért mondasz és teszel, így néhány könyvcímet is fogok mellékelni, amit érdemes elolvasni a témában.


Lássuk a gyakorlatot!
Előveszek egy fehér gyertyát és meggyújtom, valamint bekapcsolom a zenét.
Az orromon keresztül veszek mély levegőt, és a következőt mondom:
A fény felé fordulok! Belélegzem az életet!
Én vagyok az űr! Az egész része vagyok! Én vagyok a béke! Én vagyok Én! Én rajzolom az égre a szivárványt!


A második lépésben a légzésemre fordítom a figyelmet. A szájpadlásom legmagasabb pontjára teszem a nyelvemet, és lassan belélegzem, majd benntartom, és utána lassan kifújom a levegőt.


Utána  a következőket mondom magamnak:
Sajnálom. Szeretlek. Kérlek, bocsáss meg. Köszönöm.
Ezeket a mondatokat addig mondogatom, amíg átjár a szeretet érzése. Én először valami friss energiát érzek magam örül, majd megkönnyebbülést és utána nemsokkal elönt a szeretet. Persze ez mindenkinél máshogy játszódhat le.


Most a problémámra gondolok:
Nincs elegendő pénzem, hogy kifizessem a hiteleimet, eltartsam a családomat, és ez nagyon- nagyon nyomaszt. Nem tudom mit tegyek.


Látok magam előtt egy színpadot, ahol az a részem tartózkodik, amely a rossz anyagi helyzetemért felelős negatív gondolati mintákat tartalmazza. Tudom, hogy ez is én vagyok. Közeledem hozzá. Szeretettel fordulok felé, azaz magam felé.


Elmondom a kezdő imát:
Isteni Teremtő: apa, anya és fiam! Egyenként kérlek, bocsáss meg nekem, .....- nak, és családomnak, rokonaimnak, és őseimnek, ha valaha is megbántottalak, én, a családom vagy a rokonaim, gondolatokban, szavakban vagy tettekben a teremtésünktől kezdve a jelenig! Kérlek, tisztíts ki minden negatív emléket, amit mi okoztunk magunknak, és változtasd át ezeket a negatív energiákat tiszta fénnyé! Ez történik!


Majd felé/ a saját részem felé fordulok és a következőt mondom:
Sajnálom! Nem tudom, mi okozta ezt a pénznélküliséget! Nem tudom, mi gátol abban, hogy pénzem legyen. Sajnálom, hogy így van! Önmagamba nézek feltétel nélküli szeretettel és elfogadással.
SZERETLEK! SZERETEM MAGAMAT, így, ebben a lehetetlen helyzetben is! MEGBOCSÁTOK MAGAMNAK minden negatív gondolatot, érzést, és hagyom, hogy elárasszon a szeretet érzése, és velem is maradjon örökre!
BOCSÁSS MEG ÉN/TE, ITT BELÜL! Nem akartalak megbántani! Én is megbocsátok magamnak/Neked! Tudom, hogy én tartom rezgéseimben a negatív gondolatokat, fájdalmas emlékeket, érzéseket. Nem tehetek róla, de tudom, hogy lejátszódnak bennem újra meg újra. Nem én vagyok a hibás, de én vagyok a felelős mindenért! Kérlek, bocsáss meg, és leggél a segítségemre!
KÖSZÖNÖM!
Elfogadom magam a problémáimmal együtt. Elfogadom ezt a helyzetet, és elfogadom azt, hogy nincs elegendő pénzem. 
Isteni Teremtő!
Átadom Neked ezt a helyzetet.Köszönöm, hogy átveszed gondjaimat és meghallgatsz engem!
Köszönöm, hogy szabad lehetek! Köszönöm az átalakulást! Hálás vagyok és hajlandó vagyok ennek a csodának a tanúja lenni!


Most egy új szakaszba lépek, ahol önfeledten álmodozom. Elképzelem, ahogy anyagi nehézségeim megoldódtak, élvezem az anyagi bőséget annak minden előnyével együtt. Látom és érzem a békét és a megnyugvást.
Ezekkel az új gondolatokkal oda vezetem az energiát! Cselekszem gondolatban! (Legalább másfél percig így álmodozom!)


Például: Tudom, hogy elegendő pénzem van. Most besétálok a bankba, és a hitelemet kifizetem. Boldogan
előveszem a csekkeket és a pénzt, és már a pénztárnál is állok és fizetek. Minden rendben van. Mosolygok. Megkönnyebbülve és megnyugodva lépek ki a bank ajtaján, és beülök a vadonatúj Audimba. Tudom, hogy minden rendben van. Kellemes zenét hallgatok. Jól érzem magam. Hazafelé tartok. Az új építésű házam garázsának ajtaját egy gombnyomással kinyitom, majd a fűtött garázsba beállok a csodaszép Audimmal stb.
Miután gondolatban cselekedtem, elképzelem, hogy fejem felett van egy tiszta forrás. Kinyitom korona csakrámat és kopogtatok, hogy ez a forrás nyíljon meg nekem, és áradjon belém a gyógyító fény. Miután feltöltődtem, megkérem, hogy töltse fel azt a részemet is, akit az előbb gyógyítottam. Látom, hogy ő is nagyon örül a fénynek és elfogadja azt. Közben mondom neki: Sajnálom! Szeretlek! Kérlek, bocsáss meg! Köszönöm!
Megbocsájtunk egymásnak., majd hagyom őt elmenni. A helyét gyógyító energia tölti ki.


Kívánok Neked bátorságot, hogy belekezdj és kitartást, hogy befejezd a bőséget megakadályozó blokkok feloldását!




A gyakorlat Győri Jutka: Ho'oponopono c. könyvéből való, ami egyben gyűjteménye is a hoppolás gyakorlatainak. Mindenkinek szeretettel ajánlom a könyvet!


A dal linkje: http://www.youtube.com/watch?v=ac5SGwRPv0o
Ez a dal számos változatban létezik, természetesen bármelyiket választhatod a gyakorlathoz!

http://www.astronet.hu/ezo-vilag/tanmesek/joe-vitale-hooponopono-44274.html



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése