2011. június 7., kedd

A fény őrzője vagyok



Ma még jobban figyelek a gondolataimra, és nem a sötétséget, hanem a fényt teremtő gondolatokat választom. Bármennyire is vonzónak tűnnek a sötét gondolatok, és bármennyire is kifizetődőnek tünteti fel őket az egóm, én ismerem a sötétség és a világosság gondolatai közötti különbséget. Ma annyiszor ismétlem el magamnak, ahányszor csak lehetséges: "A fény őrzője vagyok". A sötétség helyett a világosságot, a félelem helyett a szeretetet választom. Ma egész nap a fény őrzője vagyok.

6. NAPI FELADAT: Ma reggel - miután elolvastad a fentieket - ülj egy kicsit csendben, és kérdezd meg magdtól, hogy ki az, akire neheztelsz. Az lesz az, aki legelőször az eszedbe jut. Próbáld meg felvenni a kapcsolatot ezzel az emberrel: találkozz vele, hívd fel, írj neki, vagy meditálj róla, és tisztítsd ki magadból e sérelmet.

MEGERŐSÍTÉS: A béke őrzője vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése