2011. június 1., szerda

A lélek hangja és a szavak mágikus ereje

Kedves Látogató!
Örömmel köszöntelek A LÉLEK HANGJA blogban!
Bizonyára felmerül Benned, miért pont ezt a címet adtam oldalamnak.
Nagyon sok oka van, amiknek az összefüggése csak most mutatkozott meg előttem is, miközben ezen a bejegyzésen gondolkodtam. Leírom hát ezeket a történeteket, hogy lásd, semmi sincs véletlen.
A hangokkal kapcsolatos és legmeghatározóbb élményeim a zenéből származnak. Énektanár vagyok. Szívesen tanítgatom a gyerekeknek a helyes hangképzést, az érzelmek kifejezését énekhanggal. Egy kamarakórusom is van, ahol "nagyobbacska gyerekeket"- lélekben gyermek felnőtteket tanítok együtt énekelni immáron 14 éve.
Ezidáig nagy hibámnak tekintettem, hogy túlzottan érzékeny vagyok az emberi közlések hanghordozására. De minden hibából lehet profitálni! Rájöttem, hogy ez az érzékenység nem véletlen, hiszen a szavak mágikus erejét érzékelem. Nem tudom, Te elgondolkodtál-e már azon, hogy minden kimondott szavunkkal teremtünk.A szavak segítségével el tudjuk magunkat és másokat varázsolni boldogból boldogtalanná, sikeresből kudarcot vallóvá, szépből csúnyává. Míg a szó a légáramlattal feltör a hangképzőszerveken keresztül, megzenésített légáramlat csupán, a szájból kiérve birodalmakat emel naggyá vagy dönt romba, de hétköznapibb esetekben csak a napunkat rontja el.
A szavak hatásának a titka, hogy a füljáratokon keresztül bejut az agyba, és ott hozzáfér mindennemű testi és lelki folyamathoz. Mindebből látszik, hogy a legtöbb emberi probléma a kimondott vagy magunkba fojtott szavakból származik. Éppen ezért kell megtanulni a szavak mágiáját, figyelve arra, hogy önmagunknak és másoknak miket mondunk. Tehát " A szavak ablakok vagy falak". Ez az erőszakmentes kommunikáció egyik alaptétele is. Nem véletlenül vonzódom ehhez a nyelvhez, amit más néven zsiráfnyelvnek hívnak. Már évek óta szeretném megtanulni, és tudom, hogy ez a vágyam hamarosan valósággá válik. Miután megtanultam a zsiráfnyelvet, sok embernek megtanítom majd, hogy a sakálnyelv helyett ők is élhessenek a szavak szívhez szóló, szeretet, együttérzést és megelégedést nyújtó erejével.
És hogy hogy lett a lélek hangja az angyalok nyelve?
Nagyon egyszerűen. Számomra az angyalok mindig megnyugtató, békét sugalló, reményt adó szavakkal, mondatokkal terelgetik életemet, ezért haladok örömmel és bizalommal az önmegismerés útján.
Ezen az oldalon azokat a csodákat és gondolatokat szeretném megosztani, amelyeket átélek az önmegismerés felé vezető utamon.
Gyere, tarts velem Te is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése