2011. október 10., hétfő

Tudatos táplálkozás szervezetünk átalakulásához

 
Sokat hallottunk és olvastunk a felemelkedésről. Vajon tudjuk-e, hogy szervezetünk is teljesen átalakul a felemelkedés folyamatában?!
 A 3D szén alapú testünk 5D szilícium alapú testté alakul. Ebben a folyamatban kiemelt szerepe van és lesz a kristályoknak, de a tudatos táplálkozásunknak is! Akik eddig is odafigyeltek étkezésükre, már tudják, hogy fontos a természetes, bioételek fogyasztása, mert AZ VAGY, AMIT MEGESZEL!
Igen ám, de a mai világban nem is igazán van sejtésünk arról, hogy miből áll az az étel, amivel mi táplálni kívánjuk magunkat.
Mielőtt elkezdtem tudatosan étkezni, nagyon sok szakirodalmat olvastam el, ami ételeink összetételét taglaja. Egy idő után odáig jutottam, hogy inkább nem is ettem, mert az tűnt a legegészségesebb megoldásnak. Ebben a periódusomban találkoztam össze Mohácsi Viktória természetgyógyásszal, aki elmagyarázta, hogy az egyik legfontosabb feladatunk szervezetünk méregtelenítése, és táplálsa olyan kiegészítőkkel, amelyek NEM SZINTETIKUSAK. És máris leírom, hogy ennek mi az oka, és remélem, Neked is segíteni fog, amikor kiválasztod a táplálkozáskiegészítőket: A SZINTETIKUS ANYAGOK MEGSZAKÍTJÁK A TEST ÉS A LÉLEK KÖZÖTTI KAPCSOLATOT. Na már most, mivel én tudatosan kívánom a testem fejlődését segíteni, tudatosan természetes anyagokból készült kiegészítőkkel kívántam támogatni testemet az átalakulásban.

Viki olyan táplálkozás kiegészítőket ajánlott, amelyek a szilíciumban gazdag növényvilágból származnak. Legfontosabbnak az aloe vera gyógynövényből készült gélt tartotta,ami a táplálás mellet sejtszinten tisztít, hiszen szervezetünk tele van mérgekkel és az ételeinkben megtalálható adalékanyagokkal. Az esetegesen megjelenő emésztési zavarokra ginkgot javasolt, ami más területeken, mint pl. az agyi működés fokozása, idegrendszer megerősítésében és a hajszálerek tisztításában is segít. Tudjuk, hogy a fokhagyma is tartalmaz szilíciumot, ezért és a hajszálerek erősítése érdekében fokhagymatablettát szedtem. Ahhoz, hogy a szilícium felszívódjon, elegendő C-vitamint és kalciumot kell bevinnünk a szervezetünkbe! Így hát  C- vitaminnal segítettem, méghozzá olyannal, aminek a felszívódása folyamatos, 12 órán keresztül tart, és ezt a zabkorpa teszi lehetővé, amibe beágyazták a C-vitamit.
  A zabkorpáról pedig azt érdemes tudnunk, hogy szilícium tartalma 100-szorosa pl. a cékla szilícium tartalmának és a táplálkozási piramis csúcsán található. Tehát, jól választottam.
És ha már ennyi szilíciumot vittem a szervezetembe, mindezt a szilíciumban gazdag növényvilágból, akkor már a felszívódását is segítettem az elmaradhatatlan kalciummal, amivel még a csontjaimat is erősítettem.

A tiszta víz szerepe ebben a táplálkozási formában domináns. A 13 gyógynövényből összeállított, kellemes, fahéjjal ízesített gyógytea mellett tiszta víz fogyasztását javasolta Viki. Így napi 3,5- 4 liternyi minőségi folyadék bevitelével is folyamatosan segítem a szervezetem átalakulását.
A tudatosodás folyamata közben nemcsak lelkem, hanem testem átalakulásának folyamatait is tanulmányoztam. Kitanulva a szakmát sok hozzám forduló embernek tudtam hathatós segítséget nyújtani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése