2011. október 12., szerda

Belső békém

Kedves Olvasó!
Szeretném Veled megosztani a karmaoldásból származó legújabb élményemet!
Párkapcsolati karmaoldásokon veszek részt. Immáron túl vagyok a felén. A legutóbbi oldáson az önbecsülésre, az önmagunknak való megbocsátásra (is) oldottunk. Nekem ezekre nagyon nagy szükségem volt. 
Az elmúlt időszakban egyre jobban azt éreztem, hogy a külvilág eseményei tükrök a bennem lejátszódó eseményekre. Rájöttem az oldások alatt, hogy én ítélem meg magam, EGYEDÜL ÉN!!!! A környezetem pedig visszatükrözi ezt. Ez egy remek felismerés volt, de a környezet kritizálásai csak nem változtak. Gondoltam, most már elég! Éreztem, amint a magam iránti rossz érzéseim kiáramlanak belőlem, és visszatérnek hozzám. Nagyon- nagyon rosszul éreztem magam, és ezt magamnak köszönhettem. Tegnap reggel minden testrészem görcsbe rándult, ahogy kinyitottam a szemem. Eszembe jutott, hogy ma megint kellemetlenül, szeretetlenül fogom érezni magam. És jött egy gondolat: BELSŐ BÉKE. De jó is lenne!- gondoltam. Majd a könyvespolcra néztem, ahol a Jobb kettesben című könyvre esett a pillantásom, és egy újabb szó ugrott be: hoppolás. (Ebben a könyvben a hoppolás nevű hawaii módszert mutatja be a szerző a párkapcsolatok rendezésére.) Nem értettem, hogy ez a szó miért jelent meg a gondolataim között. Nem sokat morfondíroztam rajta, inkább a rendkívül kellemetlen közérzetem kötötte le újra figyelmemet. Tudtam, hogy ezeket helytelen gondolataimnak köszönhetem, és ezen valamit változtatnom kell. Újabb elhatározásra jutottam: kártyák formájában megkérdezem a szellemvilágot, mit javasolnak ez ügyben. Unikornis kártyát húztam, de előtte elolvastam, miben is tudnak ők segíteni. 
"Az unikornisok arra emlékeztetnek bennünket, hogy kik is vagyunk valójában.Szarvuk egy isteni energiát sugárzó varázspálcához hasonló. Bármerre irányítják, ez az energia gyógyító hatású, és nem csupán testünket és érzelmeinket, hanem a lelkünket is képes meggyógyítani. Az unikornisok még azokat a mély lelki sebeket is elsimítják, amelyektől esetleg már több életen keresztül szenvedünk. Ha készen állunk erre, az unikornisok segítségünkre lehetnek személyes, családi vagy akár országot érintő karmánk megtisztításában. Csupán kérni kell őket, hogy segítsenek."


De jó! Most éppen erre az isteni energiára lenne szükségem, hogy a negatív gondolatok hatásai megszűnjenek a testemben és a lelkemben! Nahááát! Természetesen az unikornisok a belső békére hívták fel a figyelmemet a nekem küldött kártyán keresztül.
Illedelmesen megköszöntem, és kész.... a testi tüneteim továbbra sem javultak. Na, akkor nézzük, mit üzennek az angyalok! Mielőtt azonban kártyát húztam volna, kértem őket, hogy szíveskedjenek megtisztítani gondolataimat, mert nagyon szenvedek az oda- vissza áramló negativitástól. És kihúztam a kártyát. És lesett az állam! Metatron arkangyal jött a segítségemre, aki képes megtisztítani energiarendszerünket a pszichikus szennyeződésektől. Ahogy megkértem őt a tisztításra, azonnal béke és nyugalom öntötte el a testemet és a lelkemet. És jött valahonnan egy mondta: "Ez az én igazi állapotom."
Nagyon boldog voltam, hogy sikerült megszabadulnom a kellemetlen közérzettől, és ezt meg is köszöntem égi segítőimnek: Metatron arkangyalnak és az unikornisoknak, akik szintén dolgoztak azon, hogy  a belső békémet- ami mindig is az enyém volt- megtaláljam.
Miután jelentősen jobban éreztem magam, gondoltam, megnézem az e- mailjeimet. Egy nagyon kedves barátnőm küldött valami továbbított levelet, amihez valamit csatolt. Sok ilyen spirituális témájú üzenetet küld, általában valami pps-sel a végén. Bevallom töredelmesen, ritkán szoktam a csatolmányokat megnyitni. Most azonban valami belső késztetést éreztem, hogy megnézzem, mi a csatolmány. És láss csodát!!! Egy könyv!
Na, és kitalálod, mi volt a címe??? Segítek! HOPONOPONÓ, azaz HOPPOLÁS.
Majdnem elájultam! Megmondom őszintén, én nagyon bírom a csodákat, na de ennyit 1 óra leforgása alatt! És még nincs vége! Sőt!!!!! Rá kellett jönnöm, hogy ez a sok kis csoda mind a fentiek összehangolt munkája, ugyanis engem éppen tanítanak. Olyan érzésem támadt, mintha az egész égi birodalom ott állna a hátam mögött, és arra biztatna, hogy kezdjem már el olvasni a könyvet. Megnyitottam, és mindjárt meg is rökönyödtem, mert a könyv így fogalmaz a módszerről:

„Egyszerűen megfogalmazva: a hoponoponó annyit jelent, hogy
»jól tenni«, illetve »hibát kijavítani«. Hawaii őslakosai szerint a hibák
olyan gondolatok nyomán keletkeznek, amelyeket múltbeli fájdalmas
emlékek piszkítottak be. A hoponoponó révén el tudjuk engedni ezeknek
a fájdalmas gondolatoknak vagy hibáknak az energiáját, amelyek
felborítják az egyensúlyt, és betegséget okoznak."



Vagyis:
Az égiek a hátam mögött állva, velem olvasva a könyvet, adtak a kezembe egy módszert, hogy a karmaoldás áldásos hatása mellett én is tisztogassam magamat és ezzel a világot. 


Kívánok Neked nagyon sok csodát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése