2011. október 22., szombat

Örök Családod - a spirituális közösség

Szemlátomást nagyon sok ember nehézségekkel küzd a családján belül, mert úgy érzi, nem értik meg őt, esetleg nem tudnak azonosulni életritmusával, örömeivel és bánataival. Ezzel én sem vagyok másképp. A szüleim materialista beállítottságúak, és ateisták, én pedig éppen mindegyik ellentéte. Gondolhatod, milyen összetűzések lehetnének, ha az emberbe nem szorulna egy kis tolerancia, illetve tisztelet a szülei iránt. Szerencsére megtanultam, hogy a dolgokról sokféleképpen lehet gondolkodni, valamint megtanultam ezt elfogadni. De ennek ellenére hiányérzetem támadt. Szükségem volt arra, hogy hozzám hasonlóan gondolkodó emberekkel vegyem körül magam. Miért fontos ez?
Mert rászorulunk hozzánk hasonló törekvésű emberek társaságára és bátorítására, ahhoz, hogy megtegyük a haza vezető utat. A spirituális közösség Örök Családoddá válik. Minél többet tartózkodsz közöttük, annál több érték jön a felszínre.
Természetesen Isten gondoskodott arról, hogy legyen kihez fordulnunk, segítséget kérnünk annak érdekében, hogy megtaláljuk a hozzánk hasonlóan gondolkodókat. Ha segítségre van szükséged, fordulj Mihr (Mer) Angyalhoz, aki a barátság, szeretet, és Isteni könyörület angyala.
Mihr olyan emberekkel fog összehozni, akiknek hasonlóak a törekvései, mint a Tied. Lehet, hogy első pillanatra semmi érdekes nem történik, mégis egy csodálatos kapcsolat alakulhat ki közöttetek. 
Kérd Mihrt, hozzon össze olyan emberekkel, akik segítenek isteni terved véghezvitelében.
Azonban a Biológiai Családnak is vannak feladatai az ember életében! Itt juthatsz felismerésekhez bosszúságok esetleg konfliktusok következményeként. Tisztelnünk kell a családot, mint a tanulás és a növekvő önismeret forrását! 
Én hálával tartozom Mihrnek mind biológiai családomért, mind pedig spirituális családomért. Köszönöm a konfliktusokat, a meg nem értéseket, amelyekből megtapasztalhattam, hogy ki vagyok én! Köszönöm, hogy rátaláltam azokra az emberekre, akik hasonlóan éreznek és gondolkodnak a világról, mint én! Köszönöm Nekik bátorításukat és támogatásukat, hogy a nehéz pillanatokban átlendítenek, felemelnek!


És Neked is köszönöm, hogy elolvastad bejegyzésemet! Kívánok Neked egy kiegyensúlyozott, harmonikusan működő biológiai családot, és olyan támogató emberek társaságát, akik spirituális fejlődésedben melletted állnak!





1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép gondolatok sokat tanulhatunk belőle,én személy szerint is!Köszönöm hogy megírtad kedves Anett! Millió puszi Erika

    VálaszTörlés