2011. október 25., kedd

Változás és változtatás

Kedves Olvasóm!
Tudom, manapság még a csapból is a VÁLTOZÁS szó folyik az ezoterikus körökben. És ráadásul a negatív tapasztalataink miatt félelmetes is. Nekem sem volt a kedvenc szavam, mert negatív gondolatokat társítottam hozzá. Hosszú időbe és sok tanulásba telt, mire tudatosodott bennem, hogy ebben a szóban nagyon szép dolgok és sok lehetőség rejlik.
Hogy mire gondolok??? Hát a saját életemre, és arra, hogy mennyi mindent cserélnék le benne. Pl. szívesen lecserélném a korai kelést késői kelésre, a kedvetlen környezetet erőtől és szeretettől vibráló környezetre, a családi konfliktusokat békére, a bizonytalanságomat önbizalomra, a sok adósságot anyagi biztonságra, a tehetetlenségérzést cselekvőképességre, a korlátokat lehetőségekre, a sodródást irányításra, és így tovább.
Gondolom, Te is tudnál olyan listát írni, és biztos vagyok benne, hogy elég hosszú lenne.
Tehát elmondhatjuk, hogy az életünkben van egy sor olyan dolog, amivel egyáltalán nem vagyunk elégedettek.
Mielőtt továbbmegyünk, kérlek, dicsérd meg Magad! Észrevetted, hogy az életedben vannak olyan dolgok, amik a Te számodra nem kielégítőek, és úgy érzed, ennél sokkal jobb és több jár Neked!
És is gratulálok ezekhez a felismeréseidhez! Csak így tovább!!!!
Tudnod kell, hogy az emberek nagyon nagy része annyira sem tudatos, hogy észrevegye, hogy amiben él, az nem megfelelő számára. Innentől kezdve pedig nincs arra sem esélye, hogy ennél jobb helyzetbe kerüljön és boldogabb legyen. De Te nem ilyen vagy! Érzed, hogy mi a jó számodra, és tudod, mit szeretnél még jobbra cserélni. Ez a tudatosodás felé vezető első lépcsőfok.
A második lépcső az, amikor ráeszmélsz, hogy ezen lehet változtatni. Rájössz, hogy az a helyzet, ami számodra nem kielégítő, az nem a végleges helyzeted. Lehet jobbítani azt.
És elkezdesz keresgélni, hogy hogyan tehetnéd jobbá azt a dolgot. Ez már a harmadik lépés.
Azt gondolom, hogy az emberek hosszú évezredeken keresztül nélkülözésben, megaláztatások és korlátozások között éltek. Nagyon sok előző életünkben éltünk hozzánk méltatlan életet, amiről emlékképeink vannak, még ha mi nem is tudunk róla. Belénk rögzültek és irányítanak minket. A legszomorúbb, hogy erről sejtelmünk sincs. Én a párkapcsolatomban tapasztaltam meg ezt. Elmentem karmaoldásra, és ott felbukkant egy atlantiszi emlék, ami blokkolta a kapcsolatunkat. Mindössze annyi volt számomra biztos (az oldás előtt), hogy valami nagyon régről jövő fájdalom az, ami közöttünk áll, és szétválaszt bennünket. Azt is tudtam, hogy több életben voltunk párok, de soha sem voltunk egy család. A karmaoldáson pedig teljesen egyértelművé vált, hogy a kapcsolatunkat Atlantiszban nem nézték jó szemmel. Tudtuk, hogy nem lehetünk együtt. Feláldoztuk kapcsolatunkat másokért. Mostani életünkben is mindig ezt éreztem: nem szabad együtt lennünk, mert azt sokan nem nézik jó szemmel. És ez így is volt! Egészen addig, míg a blokkot meg nem szüntettem. A mai napig megdöbbent, hogy milyen hosszú idő óta hurcoltam egy érzelmi mintát.
Kedves Olvasó! Amikor tudod, hogy valami nem jól működik az életedben, és abból valami sokkal jobbat szeretnél, akkor kezdj el kutakodni a tudatalattidban, és hamarosan előbukkan a probléma gyökere. Mivel ez tudatosodik Benned, megérted a miérteket, és már tudatosan fogod alakítani a jobb dolog felé vezető utat. Lesz esélyed arra, hogy jobban, nyugodtabban, egészségesebben és boldogabban élj. Úgy, ahogy számodra kellemesebb.
Én nagyon- nagyon hálás vagyok, hogy ebben a nehéz, de szép korban élhetek. Úgy érzem, az égiek lehetőséget nyújtanak arra, hogy minden téren sokkal jobban éljek, DE ezért TENNEM KELL.
Sok- sok nehézséget kapok, és nekem az a feladatom vele, hogy megkeressem, honnan ered a probléma. Nehéz, mert sok negatív gondolat él róla a tudatalattimba. MÉGIS! Megkapom AJÁNDÉKBA! Megoldhatom, feloldhatom. Megszabadulhatok tőle, ha én is akarom, ha nem ragaszkodok már a sok rossz élményhez, helyzethez. És miután kitakarítottam, jöhet a sokkal jobb és szebb élet!
Lehet, hogy ehhez saját magamban lévő tulajdonságokat is ki kell takarítani. Ez a változás. Mire gondolok?Például ha szeretnénk, hogy üzleti vállalkozásunk jól menjen, ahhoz megbízhatónak, kedvesnek, vonzó személyiségnek kell lennünk. Vagyis ilyenné kell válnunk ahhoz, hogy a környezetünk is ilyennek érzékeljen bennünket. Merthogy! Az emberek nagyon jól érzik, hogy mi valójában olyanok vagyunk-e, amilyennek mutatjuk magunkat!!! Tehát a sikerességhez is mindig jobbá kell válni (igazabbá, kedvesebbé, szerethetőbbé, értékesebbé stb.)!
EZÉRT SZERETEM EZT A KORT! Van lehetőségem a jobbá váláshoz és van lehetőségem a jobb dolgokhoz. Csak rajtam múlik, melyiket választom. És én a JOBBAT VÁLASZTOM!!! :-) Mert nekem ez jár! ÉS NEKED IS!!! Csak hidd el! Utána pedig tedd le azokat a dolgokat, amik eddig nem engedték, hogy magasabb szintre helyezd az életed!

Kívánok Neked sok lehetőséget a felismerésre, kívánok Neked sok felismerést, és sok erőt ahhoz, hogy tegyél annak érdekében, hogy életed jobbá váljon!

Szeretettel: Tündér Iskola



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése